Sådan arbejder vi med kunstig intelligens

Kunstig intelligens i produktudvikling og arbejdskultur

For os er kunstig intelligens (AI) et naturligt værktøj på vejen mod målet om endnu bedre produkter, hurtigere levering og højere kvalitet. Teknologiens mange muligheder skal naturligvis integreres i vores produkter, men også være en del af vores daglige drift og arbejdskultur.

Vi integrerer aktivt AI i hverdagen – successivt og på vej mod vores egne mål. Vi vil udforske, lære og påvirke teknologien, da den tager stadig længere rødder ind i alles hverdag.

Et hav af muligheder med machine learning og generativ AI

Machine learning og AI har allerede i mange år været vigtig for udviklingen af ​​vores produkter. I takt med at den generative form for AI er blevet mere tilgængelig, åbner der sig endnu flere muligheder. Vores branche har altid været præget af innovativ tænkning. Vi skal løbende tilpasse os nye fremskridt, og vi er også med til at skabe dem.

Hvordan bruger vi AI i vores produkter?

I Visma Software er vi privilegerede på mindst to måder. Det ene privilegium er, at vi er omgivet af dygtige advokater og sikkerhedspersonale, som gør os i stand til at udforske og arbejde med AI på en ansvarlig måde. Det andet er, at vi har store mængder data, der hjælper os til virkelig at forfine de mange muligheder, som kunstig intelligens giver.

Takket være den store mængde data kan vi bruge AI til markant at forbedre vores algoritmer og maskinlæring, afdække komplekse relationer ved hjælp af deep learning og kortlægge behov og præferencer på en meget mere præcis måde end før.

Hvad betyder det i praksis? Ja, at dette bliver tilgængeligt for dig:

  • Produkter af højere kvalitet, fordi den kontinuerlige test og kvalitetssikring er meget hurtigere og langt mere pålidelig.

  • Bedre funktionalitet takket være AI-drevet forudsigende analyse, der løser potentielle problemer, før de når brugerne.

  • Smarte muligheder for at automatisere rutineopgaver, der gør dit daglige arbejde mere effektivt.

  • Bedre, mere intuitiv og responsiv brugergrænseflade.

  • Hit-and-miss, smarte og virkelig hjælpsomme kundesupportløsninger, der er udviklet med kognitiv computing.

AI integreret i den daglige drift

Det er utrolig spændende at være fagligt aktiv i en tid, hvor teknologien revolutionerer vores arbejdsmetoder på så mange områder. En hverdag med kunstig intelligens som værktøj er kreativ, udfordrende og sjov og gør os i stand til at levere vores kunder værdier, som var utænkelige for blot få år siden.

Sådan sikrer vi, at kunstig intelligens er en naturlig del af hverdagen:

  • Vi effektiviserer driften i alle afdelinger ved hjælp af automatisering - hvilket frigør tid til kreativitet, gode diskussioner og tættere opfølgning af kunder og samarbejdspartnere.

  • Alle medarbejdere får udforsket AI med konkrete værktøjer, der kan lette vores arbejdsopgaver – uanset om vi arbejder med kodning, design, kommunikation, analyse, kvalitetssikring eller andet.Samtidig gør vi det samme, som vi har altid gjort: udvikle produkter, der bidrager til et mere effektivt samfund med større plads til menneskelig udvikling og fremskridt.