Det får du med OneStop Reporting

OneStop Reporting giver dig omfattende og værdifuld indsigt i din virksomhed

Hvordan fungerer OneStop Reporting?

  • Du kobler OneStop Reporting til Business NXT eller Visma net ERP, så du altid har adgang til jeres nøgletal
  • Du får adgang til et sæt rapport- og budgetskabeloner, der opfylder forskellige behov. Vælg en rapportskabelon, og klik på kør
  • Du kan redigere og genbruge skabelonerne præcis, som du ønsker det
  • Du kan dele rapporter og budgetter med andre brugere, som får besked om, at rapporten er sendt

Tallene i dit regnskab er ikke kun tal. De er indsigter. Cloud-baserede rapporteringsværktøjer giver dig mulighed for at tænke fremad. Du får et bedre overblik og frigør tid, som du ellers ville bruge på at grave efter tal. Tid du kan bruge på at tænke mere forretning.

Se en kort video om OneStop Reporting

Sådan arbejder systemet for dig

Når du rapporterer kan du:
Tilpasse og oprette præcis de rapporter, du har brug for. Du kan også vælge mellem et stort sæt standardrapporter. Dashboards giver en visuel præsentation af nøgletallene og du får automatisk rapportdistribution på foruddefinerede tidspunkter.

Du får konsolidering af data fra alle dine konti.

Når du budgetterer:
Undgår du lokale regneark, fordi alt er i skyen. Du kan skræddersy dit eget budget og prognosemodel. Standardbudgetmodellen er inkluderet for resultat, balance og likviditetsbudget. Du får fuld kontrol over budgetprocessen med en workflow-funktion og adgang til historiske tal fra dit Visma-system.

Data alle kan forstå

Det er ikke bare økonomiafdelingen, som har behov for at få indsigt i virksomhedens økonomiske situation. Det er vigtigt for alle ansatte at kende til centrale nøgletal. På den måde kan der tages bedre og mere datadrevne beslutninger.

Med Dashboards kan alle få hurtig tilgang til virksomhedens nøgletal. Data er præsenteret med visuelle grafer, som gør svær information enkelt at forstå. På den måde kan dine ansatte nemt følge med i virksomhedens udvikling.

Kort sagt får du en unik indsigt i din virksomhed

Du får altid opdaterede nøgletal i realtid, der præsenteres på en overskuelig måde. Ved at samle alle nøgletal ét sted, har du altid fuldt overblik over din virksomheds udvikling og status til enhver tid. Træf beslutninger baseret på valid data og lad OneStop Reporting hjælpe dig med at træffe de bedste beslutninger for fremtiden.

Samarbejdet i virksomheden flyder mere intuitivt og giver alle mere overblik. Budgetprocessen sikrer en fleksibel arbejdsgang ved hjælp af automatisering, chat i systemet og rollefordeling. Funktioner som fordelingsnøgler, budgetansvarlig godkendelse og muligheden for at følge fremskridt gør det nemt for alle at følge med.