12.9.2024
ERP - Økonomi og regnskab
Rapporteringssystemet, OneStop Reporting, ligger som en del af løsningen i Business NXT. Bliv klogere på OSR her.
Ved at bruge rapporteringssystemet tilknyttet Business NXT, får du de indsigter, du har brug for, for at træffe gode beslutninger for din virksomhed baseret på grundige analyser. Du kan benytte de foruddefinerede rapporter eller skræddersy dine egne. Designværktøjet i Excel hjælper dig med at lave præcis de rapporter, du har brug for, så du kan præsentere data visuelt eller i tabelform, afhængigt af modtagerens ønsker.
Færdige dashboards giver hurtig adgang til centrale nøgletal. Data er præsenteret visuelt, som gør det let at forstå og følge med i udviklingen. For at få en endnu bedre forståelse af tallene kan du bore ned i de underliggende transaktioner og bilag.
Analyser kan nemt og effektivt deles med alle ansatte, så hele virksomheden får adgang til kritisk og relevant information. Derudover kan deling af dataindsigter gøres helt automatisk. Du kan predefinere, hvilke rapporter der skal deles til forskellige modtagere. For eksempel kan ugens salgsstatus automatisk sendes ud hver fredag til alle sælgere.
Gode prognoser giver bedre fremtidsplaner og mindre forretningsrisiko. Med OneStop Reporting får du en robust budget- og prognoseløsning.
Systemet har en række hjælpefunktioner i budgetprocessen, såsom forskellige fordelingsnøgler og arbejdsflow. Du kan budgettere på alle omkostningsbærerne fra Business NXT, såsom projekt og afdeling. Arbejdsflow fjerner manuelle fejl ved at distribuere budgetter til de korrekte personer til budgetpostering. Administrator kan følge med i udviklingen i budgetindføringen og chatte undervejs for hurtige afklaringer.
Du kan simpelthen skræddersy din egen budget- og prognosemodel, så du kan administrere budgetprocesserne på en effektiv samt pålidelig måde og træffe strategiske beslutninger.
Ved at hente data direkte fra økonomisystemet sammensættes information, så du får komplet oversigt over virksomhedens økonomiske sundhed. OneStop Reporting vil automatisk generere visuelle og forståelige rapporter, som giver både ledelsen og medarbejderne muligheden for at arbejde mere effektivt, samarbejde bedre på tværs af teams og afdelinger, og basere beslutninger på reelle indsigter.