Bedre workflow med Visma net ERP
Siden 1991 har Den Kinesiske Købmand solgt og leveret et varieret udbud af asiatiske madvarer og delikatesser til både private og erhverv via deres webshop og butikker.
Virksomheden har et stort netværk af leverandører og kunder, og for at bevare overblikket og fortsætte vækstrejsen valgte medejer Elin Truong Quach at udskifte deres tidligere ERP-system med Visma net.
Med Visma net har Den Kinesiske Købmand fået funktionaliteten til at oprette overførsler eller indkøbsordre baseret på beregninger af lagertal i real time udregnet af deres ERP-system. Dermed kan virksomheden sørge for, at deres hylder aldrig løber tør for varer, hverken i butikkerne eller på hovedlageret.
Derudover har Visma net hjulpet med workflowet i salg af varer fra forretningens webshop. Med Visma nets gode muligheder for integrationer, har Den Kinesiske Købmand således fået tilknyttet et WMS-system, der kommunikerer direkte med ERP-systemet. Det giver dem mulighed for at følge en ordre direkte fra Visma net. Lige fra en salgsordrer placeres i deres webshop til den leveres og betales af kunden.
Lagermedarbejderne får samtidig nemmere ved at plukke varerne, så snart en ordre er placeret, da pluklister genereres automatisk gennem integrationen med WMS-systemet. Noget, der har har effektiviseret arbejdsprocessen med hver enkelt ordre og gjort det hurtigere at sende ordre ud fra lageret.
Vi er klar til at rådgive jer både om Visma net og ERP-systemer, så I kan få et ERP-system, der passer til jeres behov.